Beer, biere, bier,birra,piwo,starköl,olut, cerveja, cerveza,mttypa,alus you name it!

Jooooo för fan, ikväll blev det ölhävning. Mycket ovanligt enligt vissa...men de få som tror det har nog grävt ner huvudet i sanden ett tag. Vi studenter står inför våra livs roligaste ögonblick och jag tycker att det är en synd att det är så många som inte tar studentfestandet på allvar! Att sitta hemma en fredag kväll i väntan på bättre tider är slöseri med tid. Varför inte bara ut och supa som fan? Nee det är alltid massa undanflyckter men men...vi får hoppas alla skärper sig. Tiden är knapp, om exakt 33 dagar och 40 minuter så är den tolfte juni slagen och då är det slut, finito, goodbye och bortspolat med allt som har men skola att göra. ( om man nu inte ska gå högskola, vilket inte räknas med här ) Så jag hoppas av hela mitt hjärta att alla börja ta det här med studenten och festandet på allvar snart och börjar "ge lite". För det är då det blir kul.
Men nu ska här maten frödas och spisen ska gå på högvarv.... sov gott mina damer och herrar.


//Ab imo péctore Christoffer Thörnberg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0