JOooooOodå!

Lucas har talat mina damer och herrar! Och hans ord gör mig glad ända in i det djupaste av alla hjärtan. För enligt mig är han också värd en eloge, jag vet ingen som kan prata så bra om rövar som han kan!!  Och jag hoppas att morgon dagen bjuder på massor av händelser ( fyllor, skandaler och så vidare) j- laget spelar match också...klockan halv fem för den som var inressrad. Jag ska fan kolla ( om jag mot alla odds lyckas ta mig upp ). Yes men nu ska här sovas så det bara smäller om det...somnar nog fan vid datorn snart om inte annat....Guten nacht


Ab imo péctore Christoffer Thornberg :)

Kommentarer
Postat av: G

Ni får ju bli lite fullare innan ni skriver :P

2009-03-08 @ 22:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0