it's hockey night tonight

mycket lugn kväll för mig denna kväll, har kollat på en hel del hockey och det är ju alltid nice. färjestad-skellefteå, hv-frölunda och dallas- san josé var matcherna som stod på schemat och jag måste säga att rött lag vann i alla. och jag vill fan inte höra nårra hvfans som gnäller på domaren mer, man har alltid marginalerna på hemmaplan och har man liv i målet får man fan skylla sig själva.
ingen fest denna helgen direkt, mest tid spendaredes nog i soffan och det kan ju vara gött det med. nästa helg väntar ivans fest och därefter idre-resa, och jävlar i en låda om det inte ska kunna bli nårra skandaler då!
vill bara avsluta med några korta ord: jävla ekonimikrishelvete och In Flames We Trust (ja jag har också vikit ner mig ich blivit in flames fan, men vafan de är ju gött).



Ab Imo péctore Lucas karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0