dubbelhelg

som det var utlovat blev det alltså en dubbelhelg denna veckan. det var lite utan natt och dag, eftersom jag igår kanske drack någon öl för mycket, men idag kunde behövt nån till. i vilket fall så började kvällen hemma hos felix, och aftonen såg riktigt lovande ut. när vi sen skulle åka upp till vaggeryd visade sig det dock att det var noll drag och typ inte en käft på festen, så det var ju ingen jävla höjdare direkt. det bättrade väl på sig litegrann allt eftersom, men överlag var det en ganska händelselös afton åter igen.
en sak som jag däremot helt glömde bort igår var scott stevens och tönt olles nya erövringar. vilka stats han sitter på killen, och detta trots att han mest brukar chilla. respekt!
för en annan går ju de flesta projekt käpprätt åt helvete, men det är ingenting att deppa över för jonas har ju tagit körkort! ett stort plus till honom som körde hem mig ikväll:D i övrigt finns inte mycket att säga, emma var singel, valkyria var överskattad och hjalmar var inte otrogen idag heller. jaja nya tag nästa helg, det är snart fredag igen;)





Ab imo Péctore Lucas Karlsson

Kommentarer
Postat av: röd luva...tomte eller vafan.

sitter på mycket godsaker. Skulle gärna viljar skrivaa ner saker i detta här och nu. Men detta är för bra för att vara sant! Min trogne vapendragare! Få mig till liv imon! Puss! MVH Thörnberhgeet!

2009-03-01 @ 04:17:04
Postat av: Scott

LOL

2009-03-02 @ 14:30:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0