övertaggad

..kan man säga att jag var idag. längtade lite för mycket denna veckan, och det resulterade i att jag tillbringade större delen av kvällen i ett närmast meditativt tillstånd. När jag sen piggnade till och var på g igen så hade givetvis någon rivit ner handfatet på toaletten. Alltså serriöst, jag skulle vilja skalla den fan på kuken,,, nu kanske vi inte får hyra nån lokal alls längre, och då blir det inga mer fester!
i vilket fall måste jag säga att det har varit en kväll av uppenbarelser, både bra och dåliga. Nu känns det iallafall som jag vet hur saker och ting ser ut, och jag kan jobba utifrån det. Nu är dessutom hockeyn slut, och festandet kan ta större plats, denna helgen ska faktiskt bli den första dubbelhelgen sen säsongen började. hoppas att morgondagen blir mer lyckad!






Ab imo péctore  Lucas karlsson

Kommentarer
Postat av: coffeea

fucking lova you my bro!!!!!!!!!!!

2009-02-28 @ 02:24:32
Postat av: julia

hahaha, inga inloggningsfel denna gång iaf ;D

2009-02-28 @ 12:44:34
URL: http://juliaay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0