Here I am now!

Ja, här står jag ( rättare sagt, jag sitter ner ) men det hör inte riktigt ihop med låten av min favo från idol. Nu ska ni veta det att det Lucas att talat ut hjärtat är WORD....håller med till varje punkt. Hoppas dom jävlarna som sabbade detta har triktigt surt samvete. För nu blir det nog fan inga mer fester på friluftdgården.

Yes, nu ska vi spekuilera lite över kvällens händelser. Vi börtjar me lucas, för mycket alkohol eller för lite sömn? INget vet svaret och det lär nog förbli en hemlis ;) haha. Hjalle som skulle vara otrogen ( hör och häpnad ) fick sina planer krossade av sin eviga kärkek. ( gulligt :)! ) hahaha, Ne nu har jag fan babblatt klart. Ska se om man kan sova lite, så man är taggad tills imon! ;D. hahah. DUBBELHELG FTW! . Tjao mi amor!

Ab imo péctore Christoffer Thörnberg.  ( har ett jätte gullit kort som ska laddas upp här snart !!!OBSERVE kortet togs 22. 56 !!  )


Hulli ghull

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad va de som gick sönder :S

2009-02-28 @ 17:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0