Måtte jävulen ta alla fruntimmer!

Kvällen ikväll spenderades hemma hos felix, men det berhöverinte betyda att den var händellselös, ack nej.
ett genomgående tema under kvällen har varit gammla flammor, mest på ett negativt sett, iallafall som det ser ut nu. även om jag personligen var förskonad från bekymmer idag lider jag mycket med mina kamrater. det är inte så lätt att det är lätt alla gånger.
i vilket fall tycer jag att det var ganska skojj idag, lugn kväll men det var precis vad som behövdes efter en hård förkylning. får startta smått:)
har diskuterat en hel del hockey idag med, och vi kom alla till slut överens om att hv fans är grymt enögda.
utan att avslöja för mycket vill jag bara nämna att det var emma t som höll i dansandet och det gjorde hon med bravur! ett tag var det tillochmed thörnberg och thörnberg som shakade loss, och då var det nästan lite för bra.

vill bara avsluta med ett citat från Bachman Turner Overdrives fantastiska låt "you've ain't seen nothing yet":
"I met a devil-woman, she took my heart away. She said i had it coming to me, but I wanted it that way"



Ab Imo Péctore Lucas Karlsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0