afton after midnight.

Nu sitter jag här i min ensamhet... full av både öl och kycklingsallad. Tänkte jag skulle steka pytt i panna....men äggen var slut, så det gick inte. På tal om mat så finns det nog fan inget godare...
Ja, ja... kvällen var som sagt helt okey...lagom med fylla, lagom med skandaler. På tal om gammla flammor så instämmer jag till en viss del, dom var verkligen på bettet idag. Sen ska vi inte ens snacka om Thörnberg x2 ass shakin! Det var nästan så bra som det bara kan bli. Jag vet ju personligen att det var några som stod och dreglade när det gick vilt till. 
Efter felix så bar det av hem till lucas där jag haffade tobbe biff ala söderberg tillsammans med  "jäleman"  haha. Oväntat kan man tycka...men inte för mig. Jag har ju full koll på allt.
Men nu ska ja se om jag hittat till sängen... sov så gott mina damer och herrar.. may the beer be with you.

Ab Imo Péctore Christoffer Thörnberg

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du stavar mitt namn allt för fel.. Haha.

2009-04-19 @ 18:36:06
Postat av: Crew

yes, det var med mening. Jag skrev det i talskrift :)

2009-04-20 @ 01:10:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0